søndag 7. juni 2009

Bokanbefaling

Jeg tar sjansen og anbefaler en bok jeg ikke har lest selv! I følge The Independent er denne boka "306 pages of pure pleasure." Det er det sannelig ikke ofte man leser i bokanmeldelser. Brandon Robshaw i Independent i dag, søndag 7. juni, skriver følgende: "Just as there are songs which announce themselves as great from the opening chords, there are some books that you just know are going to be great from the first page, the first paragraph, the first line. Zoë Heller's third novel, The Believers, is just such a book."
Slike ord får i alle fall meg til å interessere meg for boka.

Zoe Heller har kanskje mange av dere hørt om i forbindelse med filmen Notes on a scandal, som var basert på hennes andre roman. Vi har selvsagt hennes nyeste bok på UB i Tromsø (820 Hel) og den norske oversettelsen, Det du tror på, kommer om ikke så lenge. God bok! (Som de sa på barne-tv da jeg var ung!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar