torsdag 12. februar 2009

Budsjett del 1: tidsskrift

Hvert år kjøper jeg rundt tusen nye bøker. Eller deromkring. Ofte på oppfordring fra studenter og fagmiljø. Og jeg kjøper som regel alt som blir foreslått. Tidsskrift befinner seg i en litt mer komplisert kategori. Tingen med tidsskrift er at de må betales hvert år. Så før jeg bestiller et nytt tidsskrift må jeg forsikre meg om at det vil være kroner nok til å fortsette abonnementet også de kommende år. For 2009 har UB satt av 300.000 kr til nye tidsskrift. Det er ganske bra. Så nå er jeg på tidsskriftønskerinnsamling! Alle vi fagansvarlige på UB får muligheten til å komme med forslag til nye tidsskrift fram til 1. mars. DU har nå muligheten til å foreslå tidsskrift. Send meg en e-post om du vil være med på å fornye tidsskriftutvalget på UB.
Men husk: siste frist er 1. mars.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar